Unde găsesc o pizza de post in Iași ?

Unele pizzerii oferă pizza vegetariană sau meniuri  vegane în meniurile lor, în timp ce  la  altele, aveti posibilitatea de a  solicita  eliminarea unor ingrediente, astfel încât să ajungeți la o pizza de post, dar care să asigure şi numărul de proteine zilnic  necesar.

La început poate părea destul de dificil  intimidant,  dar crearea unei pizza de post sau chiar  vegetariană, după gust, poate fi ușoară și simplă. Principala preocupare este să vă asigurați că aveți o bază vegană. Apoi, încercați să o  îmbogățiți cu proteine ​​pentru a face din aceasta o masă sănătoasă care să vă asigure nevoile zilnice de proteine.

Iată ingredientele pe bază de plante, bogate în proteine, pe care le puteți folosi ca toppinguri de pizza vegane sau de post.

1. Anghinare

Anghinarea din pizza nu este neobișnuită. Este un superaliment încărcat cu substanțe nutritive și poate ajuta la îmbunătățirea sănătății ficatului și a sistemului digestiv. Fiecare 100 de grame de anghinare are 3,3 grame de proteine . Vă face pizza gustoasă și este, de asemenea, plină de antioxidanți care vă ajută inima.

2. Brânză

Ce este o pizza fără brânză? Brânza aduce bunătatea topirii în orice pizza. Brânza este o altă pizza bogată în proteine, dar pentru a face o pizza vegană, ar trebui să utilizați o versiune fără lactate. Din fericire, brânza pe bază de plante există acum. Sunt fabricate din diferite proteine ​​și grăsimi vegetale, cum ar fi soia, nucile și semințele. Alții folosesc și făină și legume rădăcinoase.

Forma și conținutul nutrițional al brânzei vegane sunt diferite în comparație cu omologul lor pe bază de lactate, dar au gust de brânză adevărată. Unele chiar seamănă cu brânza obișnuită. Mai important, aceste brânze vegane îți pot satisface pofta de brânză.

3. Ciuperca

Dacă nu vă place legumele, dar aveți nevoie de o sursă bună de proteine ​​pentru pizza dvs. vegană, încercați să adăugați câteva ciuperci ca topping. O ciupercă de 100 de grame are aproximativ 3,1 grame de proteine . De asemenea, are fibre și un antioxidant puternic numit seleniu pentru a vă ajuta să vă stimulați sistemul imunitar.

4. Broccoli

Puteți obține vitamina C și vitamina K din broccoli. De asemenea, are o cantitate bună de fibre, vitamine esențiale și minerale.

Adăugarea de broccoli la pizza ar adăuga, de asemenea, proteine ​​la pizza. O sută de grame de broccoli vă pot oferi 2,57 grame de proteine .

5. Spanac

Ai primi 2,9 grame de proteine în fiecare 100 de grame de spanac. Acesta este un ingredient ales în mod obișnuit pentru o pizza bună și  sănătoasă. Pe lângă proteine, conține acid folic care ajută la îmbunătățirea circulației sângelui în creier.

Concluzie

Un vegan se poate bucura și de pizza. Combinați și jucați-vă cu ingredientele menționate mai sus. Puteți încerca să faceți o pizza cu spanac și anghinare sau o pizza cu broccoli cu ciuperci.  Dacă nu aveți timp să vă creați pizza vegană, o putem face pentru voi!

Comandați o pizza vegană sau de post de la Pizzeria Il Capriccio.ro

Încearcă și comandă una acum!